Captain Tsubasa Wiki
Advertisement

Deuter Muller[]

İLK GÖRÜNÜM

İtalya maçında korkutucu bir şekilde görünüşü görüldü ilk maçı almanya-u16'da Uruguay maçında çıktı (serbest vuruş da) ayrıca uçakla fıransa ya geldiği görüldü çok iri bir vücuda sahip

EFSANE OLUŞU

Muller 14 yaşında usta olarak bahsettiği(gunter) adlı kişi tarafından tenha yerde özel eğitimler aldı 15 yaşında bir maça gönderildi ve bu maç stuttgart yani almanya ligini şampiyon olarak tamamlayan takımdı Stuttgart defalarca şut ve atağa rağmen Müller sadece 15 yaşında olmasına rağmen hiç gol atamadılar maç 20 dakika sürdü maç sonunda stuttgart teknik direktör ü Müller'i takımına istedi fakat Müller in ustası takıma katılmasına izin vermedi ve o gün den sonra Phantom Keeper efsanesi başladı yani Hayali Kaleci

İLK MAÇI

Urguay maçın da bir serbest vuruş'da oyuna giriyor maç 2-1 di Müller kaleye geçtiğinde barajı kaldırılmasını istedi çünkü baraj'dan dolayı topu göremiyeceğini söyledi Victory(Urguay forveti) çok sinirlenip tüm gücüyle şut atıyor fakat Müller çok rahat bi şekilde kurtarıyor bu kurtarış dan sonra Urguay kaptanı özgüveni çok yara aldı ve maç boyunca devam etti buda 6 gol ile yenilmelerine sebep oldu

SONRAKİ MAÇ

Sonraki maç'da Müller e atılıcak ilk şut nitta tarafından olucaktı fakat nitta gol olmiyacağı hissine kapılır ve pası hyuga ya atar hyuga da kaleci de gol atamayacağı hissine kapılır yine de şut çeker ve Müller topu 2 eliyle yandan kolayca yakalar sonraki şut tsubasa dan gelir oda gol olmiyacağı hissine kapılır ama yine de şut çeker Müller tek elle kolayca tutar bazı kalecileri çok etkiledi (Hernandez,Wakashimazu) Hernandez avrupa nın en iyi kalecisi olduğunu düşünüyordu fakat Müller in kurtarışlarından sonra fikri değişti Müller drive shoot u kurtardıktan sonra topu japon oyunculara atıyor Nitta hayabusa shoot atıyor fakat üst köşe ye gitmesine rağmen müller tek elle rahatça yakalar daha sonra Matsuyama yerden köşeye Eagle Shoot atar ama kaleci yine tek elle kolayca yakalar daha sonra soda Komisori shoot atar fakat Müller yine şuta doğru atlar ama Kojiro Hyuga fırsat bilip falso alan şuta vurmaya çalıştı fakat Müller önce yakaladı daha sonra Hyuga tüm gücüyle topa vursada Müller kurtarıyor daha sonraki atakta Tsubasa Müller ile 1v1 oynamaya çalışır Müller in dirsek altında boşluk görür ve oraya vurur fakat Müller refleksiyle çıkartıyor daha sonra boşta kalan topa Misaki şut çekiyor fakat Müller yine kolayca yakalar Müller refleks ve kurtarışıyla aynı zamanda cüssesine rağmen çok çeviktir daha sonra Müller dünyanın en iyi kalecisi olduğunu iddia eder bir foul olur ve Müller uruguay maçında olduğu gibi barajı kaldırır Hyuga dan biraz yakın mesafe den Neo Tiger Shoot gelir şut bacak arasına doğru gider Müller bi anlık tereddüt etti ve şaşırdı çünkü bunu beklemiyordu bacağını kapatarak şutu durdurur Müller daha önceki antremanın da zayıf noktası bacak arasıydı ve bunu zor olsa da aştı ve artık zayıf noktası değildi Tsubasa sonraki şutun da yine bacak arasına doğru şut çeker fakat Müller panikler ve topu yakalayamaz top seker ustası paniklemesine gerek olmadığını ve bunu çoktan aştığını sadece bilinçaltınız da kaldığını söyledi topu daha sonra Müller koşarak vurur ve tsubasa nın yüzüne çarpmasıyla uzaklaşıp Schneider a gider ve almanya ilk golü atar Nitta Müller in bacak arasına doğru şut atar fakar Müller tek elle yakalıyor Hyuga Müller de artık zayıf nokta göremediğini belirtti daha sonraki atakta çok güçlü olan şut Drive Tiger Twin Shoot gelir Müller daha önceki eğitiminde ustası yukardan 3 top atar ve Müller 1. ve 2. topu yakaladıktan sonra 3. cünün dev kayanın arkasında olduğunu gördü ve kayaya tüm gücüyle yumruk attı kaya parçalandı ve Müller in eli morarıp kan olmasın rağmen hırsıyla 3. topu yakalar bu antreman dan dolayı drive tiger twin shoot u tek eliyle tutar daha sonraki atakta Wakabayashi kalesinden pas atar ve Takeshi ve Hyuga ya gider 2 si rövaşata şeklinde falsolu pas attılar fakat Müller bunu şut sandı ve pas olduğunu sonra dan hemen anladı Misaki kafa atıyor ve topu tek eliyle kurtardı fakat Rakip i ciddiye almadığı için Misaki nin arkasından gelen Tsubasa yı görmedi Tsubasa Misaki nin ayağını ittirerek destek sağlar ve skor 1-1 olur Müller ilk yarı sonunda ustası tarafından azarlandı 2. yarı da Misaki tarafından tüm gücüyle şut gelir ve müller dirseğiyle kurtarır seken top tsubasa ya gider ve Müller ile 1v1 girer ve ayağı uyuştuğundan dolayı hyuga ya pas atar ve Hyuga tüm gücüyle Neo Tiger Shoot atar Müller tek eliyle tutuyor fakat Eldiven yırtıldı ve gol ağlarıyla buluştu daha önceki drive tiger twin shoot ve misaki tsubasa müller in sağ kolunun gücünü çok tüketti Müller gol sonrası kolunda dayanılmaz ağrı hisseder sonraki süreler de maç 2-2 olur Hyuga yine Müller e tüm gücüyle Neo Tiger Shoot atıyor Müller sağ kolu sakat olduğundan dolayı sol elini uzatıp yakalar fakat elinden kacırır inanılmaz bir çeviklikle topu rövaşata ile uzaklaştırır eğer Detaylı acıklama: Neo tiger shoot u sağ eliyle tutamadı drive tiger twin shoot ve tsubasa misaki nin ortak golü yüzünden 2. golü neo tiger dan yorulmuş kolu yedi ve sol eliyle uzandığında tuttuğunu görürürüz ve Müller in sol kolu daha gücsüzdür 2. gol de sol eliyle uzansaydı skorlar değişebilirdi.. Tsubasa yakın mesafe den drive shoot atıyor ve Müller uzanıyor fakat yakalayamıyor top direkten tsubasa ya geliyor tsubasa şutu atıyor Müller topu tam yakalayacak gibi görünürken top yukarı falso alır ve maç 3-2 sonra erer.

Advertisement