Captain Tsubasa Wiki
Advertisement

Taro Misaki (岬 太郎, Misaki Taro) Kaptan Tsubasa serisinin Ana karakterlerindendir.

Bazı Serilerde geçici süreyle Serinin Ana Karakteri olmuştur.

Biyografisi:

Babası İchiro Misakidir ve Babası ressamdır,Küçük yaşta annesi ile babası boşanmış ve o babasının yanında kalmıştır.

Babası annesi ile Boşandıktan sonra Evlerini satıp Oğlu ile birlikte seyahat etmeye başlar.

Sürekli Seyahat ettikleri için pek çok kez okul değiştirmek zorunda kalmıştır Fakat çok seyahat ettikleri için Pek çok Arkadaş edinmiştir buda onun çevresini geniş ve renkli yapmaktadır.

Furano ve Meivada oynadığı için Matsuyama,Kojiro Hyuga,Takeshi Sawada,Ken Wakashimazu gibi oyuncuları önceden tanımaktadır.

Nankatsu Şehrine taşındıktan sonra Nankatsu-Shutetsu Okul maçında oyuna sonradan girer ve Tsubasaya Asist Yapar.

Tsubasa ile "altın ikili" lakabını alır ileri zamanlarda da bu altın ikili takımın çok işine yarar.

Maçtan Sonra Nankatsu şehrini temsil edecek Nankatsu Spor Kulübüne seçilir ve Gençler Şampiyonasını Nankatsu Spor Kulübü ile birlikte kazandıktan sonra Babası işi için Fransaya taşınma Kararı alır.

İlk başta Babası onu Boşandığı eski eşine (Misakinin Annesi) bırakıp Fransaya gitmek istesede,Taro Babası ile gitmek ister.

Fransa'ya taşındıktan sonra futbol oynamayı biraz erteler.

Tsubasa Brezilyaya gittikten sonra tesadüf eseri babası japonyaya dönme kararı alır ve Nankatsuya yerleşirler

Advertisement